Polytechniek Klanten Service
Polytechniek biedt haar klanten een uitstekende service en bereikbaarheid. Ons bedrijf heeft 7 dagen per week een 24-uurs servicedienst welke buiten de kantooruren om beantwoord wordt door een servicecoördinator.
We hechten sterk aan een goede relatie met onze klanten. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden over ons bent. Wij hopen dat u het ons dan laat weten, want dan kunnen we er iets aan doen.
Polytechniek is NVKL-lid en maakt het onderscheid door eerlijk maatschappelijk verantwoord gedrag. Deze gedragscode is elk NVKL-lid uit het hart gegrepen en is een heldere richtlijn voor elke dag.
Complimenten/Klachten
Complimenten aan of klachten over de handelswijze van onze organisatie of de bij ons werkzame personen kunt u schriftelijk richten aan het MT van Polytechniek, of via onze e-mail: [email protected] Direct reageren? Klik dan onderaan het bericht op de link.
Ons management team neemt de klacht in behandeling en laat u weten binnen welke termijn u een reactie kunt verwachten.